photograph | ed sheeran


yoo
this song makes me so emotional wtf like i've listened to it so many times but it's still the og like i love it with all my heart. for some reason it just hits me when i listen to it. like!!! wtf ed!!! what are you doing to me!!! what are you trying to do???

lady gaga released 'joanne' and i've listened to every song so far, but the only one that i'm lightweight alright with is million reasons, and i'm not even that into that song. not a huge fan, but the songs are good, i will say! it's not like the album's bad, just not my kinda music

SHOUT OUT TO MY EX let's talk about that - i love it dude. they look so good in the video + like hOMEGIRL KNOWS WHATS UP. i'm honestly so happy for perrie. tbh zayn was a dlck lolololol. love him but sorta don't

thank you so much for the top set, by the way! literally the coolest thing ever, thank you thank you :-))

ok seriously though i've actually nevER put my hair up during school for 5 years. it's sorta insane but like hmm i get self conscious when my hair's up. like i feel so exposed i honestly don't know how to feel lmao i'm weak yikes

idk i have heIIa hair + it's dark and long and it's just so strange not having it like on my shoulders? but at times it's also a huge hassle cus it loves to bother my face? so??? 

comment your hair color! btw is black a hair color idk. mine's dark brown but like ok here's the deal it's black but brown at the same time do u feel me


all the love
kirsten


ALRIGHT SO I JUST REALIZED I HIT 1K TODAy AND I HAD A TOP SET TODAY wOoOooOoooOowW TODAY IS ICONIC !!! THANK YOU LOADS I REALLY DO APPRECIATE IT !!

update: TOP SET ON THIS SET TOO THANK U ILYSM :-)
Show all items in this set…

Similar Styles

Love this look? Get more styling ideas

Continue
×
About