Hahaha :D

A - Available: Yes

B – Birthday: Jan.13th

C - Crushing On: Justin Bieber, Channing Tatum...but other than that not really anyone

D - Drink You Last Had:diet pepsi

E - Easiest Person To Talk To: My Best Friend

F - Favorite Song: T.G.I.F(last firday night) Katy Perry

G - Gummy Bears Or Gummy Worms: Gummy Bears :)

H – Hometown: Castro Valley, California

I - In love with: no

K - Killed Someone: I've killed spiders :)

L - Longest Car Ride: 9 hours. not.fun.at.all

M - Milkshake Flavor: strawberry :)

N - Number Of Siblings: 1 little sister

O - One wish: To meet Justin Bieber!

P - Person That Called You Last: My BFF Laniah

R - Reason To Smile: when ur happy, or something funny happend

S - Song You Last Sang: Super Bass Nicki Minaj

T - Time You Woke Up: 8:42am (yawn)

U - Underwear Color: hold on.....pink

V - Vegetable: Corn

W - Worst Habit: laffing at anything even if its not funny at all

X - X-rays You've Had: my wrist after i fell, it was just fractured

Y - Years Living Where You Live: 5 yrs.

Z - Zodiac Sign: Capricorn! :)

RANDOM QUESTIONS!!!

Spell your name without vowels: Brk Mrn

What color do you wear most?: purple, pink, white, brown

Least favorite colors?: puke colors

What are you listening to?: the noise of the keyboard haha :)

What is your favorite class in school?: English.

When do you start back at school/college?: August 31st

Are you outgoing?:yes!

Favorite pair of shoes?: converse. compfy and cute!

Can you dance?: Nooo!

Can you tie a cherry stem with your mouth?: Nope lol.

Can you whistle?: Yesss.

Cross your eyes?: Yepp but I don't do it because I don't want them to get stuck lol.

Walk with your toes curled?: no

THE DO'S

Do you believe there is life on other planets?: i guess

Do you believe in miracles?: absolutley!

Do you believe in magic? Kinda

Love at first sight?:of course

Do you believe in Santa?: When I was little

Do you like roller coasters?: Yeah 

Have you ever been on a plane?: yes!

Have you ever asked someone out?: Nopee

Have you ever been asked out by someone?: a couple times
Have you ever been to the ocean?: yes! i live in cali its a must! :)
Have you almost drowned in the ocean?: Yes!

What is the temperature outside?: windy

What radio station do you listen to?: 94.9, 99.7
What was the last thing you bought?: headband with a flower on it...wearing it rite now!
What was the last thing on TV you watched?: Pretty Little Liars (:

Who was the last person you took a picture of?my cousin
Ever really cried your heart out?: Yepp

Ever cried yourself to sleep?: Once

Ever cried on your friend's shoulder?: Yepp!

Ever cried over the opposite sex?: no

Do you cry when you get an injury: Depends haha

Do songs make you cry?: some

Are you a happy person?: Yeah haha

What is your current hair color?: light brown

CURRENTLY WEARING? 

What are you wearing?: brown shirt, shorts, headband with flower, feather necklace
Your eye color?: Brown :)

Short or long hair?: long(:

Height?: 5'1 (short. i know! haha

Love this look? Get more styling ideas

Continue
×