The ABC About Me Quiz:
 
if you see this set and want to do the quiz then be my guest! tag me!


i was tagged to do this by @fieldhockeyxoxo 


WHAT TO DO: Fill out these questions and make a new Set called 'ABC About Me Quiz' Then tag at least 5 people. If I tagged you, YOU HAVE TO take this survey and repost it! Don't forget to tag me because I want to know more about you!


Available? Yes
 

Birthday? January 6
 

Celeb crush? Harry Styles
 

Drink you last had? Water 

 
Easiest person to talk to? hmmm toughie. depends on what
 

Favorite song? A Team, I Wish
 

Gummy bears or gummy worms? Bears
 
Hometown? Toronto...
 

In love? uh no. 
 

Killed someone? First: even if u had killed someone (i really doubt any murderers are browzing around polyvore right now) Who would answer yes to this? u think people want to get arrested? And NO! of course not


Longest car ride? 19/ 20 hours to Florida
 

Milkshake flavor? Chocolate all the way!
 

Number of siblings? 2
 

One wish? One day that I'll find the perfect guy 
 
Person that you called last? My mom
 

Reason to smile? All the people who love me (friends and family)
 

Song you last sang? I'm listening to it right now so i guess throw ya hands up
 

Time you woke up? 9
 

Underwear color? Pink! thats pretty much the only colour i own LOL
 

X-rays? Just at the dentist
 

Years youve lived in your town? well 5 if u count just this specific town but I've lived in the GTA for my whole life
 

Zodiac sign? Capricorn... and i'd think u'd already know since u asked for my birthday...
 

 



RaNdOm QuEsTiOnS:
 
Favorite animal: Giraffe
Spell your name without vowels: Cld
What color do you wear most?: Pink and blue
Least favorite colours?: Forest green!! LOL thats the colour of my school uniform for next year
What are you listening to?: Empire State of Mind Glee version
What is your favorite class in school?: Science
When do you start back at school?: Beginning of September 
Are you outgoing?: yes sometimes
Favorite pair of shoes?: My pink converse 
Can you dance?: II think so but u'd have to tell me
Can you tie a cherry stem with your mouth? NOPE
Can you whistle?: Yes
Cross your eyes?: Ya
Walk with your toes curled?: can't everyone do that? 
 
Do you believe there is life on other planet?: Not realistically but i'd like to, that would be really cool. i read a lot of fantasy books and i love SUPERMAN!

intelligent life out there?:same answer^^
Do you believe in miracles?: Yes
Do you believe in magic?: Again with the books. i love fairie magic books and it would be cool if it did exist but i don't really do believe that there is.. maybe..
Love at first sight?: Idk i think its more of a movie thing
Do you believe in Santa?: No
Do you like roller coasters?: HELL TO THE YES
Have you ever been on a plane?: Yes
Have you ever asked anyone out? No
Have you ever been asked out by someone?: Yes.. :S
Have you ever been to the ocean?: Yup
Have you almost drowned in the ocean?: No
What is the temperature outside?: lol if ur american u might be confused when i say 27. 
What radio station do you listen to?: 104.5 and 92.5 (toronto stations)
What was the last thing you bought?: Books.
What was the last thing on TV you watched? I forgot lol
Who was the last person you took a picture of? Myself
Ever really cried your heart out?: No
Ever cried on your friend's shoulder?: No
Ever cried yourself to sleep? Yes. 
Ever cried over the opposite sex?: No
Do songs make you cry?: If its a really sad song and im already a little sad
Are you a happy person?: Yes most of the time
What is your current hair color? Light Brown

OK now i'll tag some people 
@mangorush
@smile2day
@chocolate-sockmonkey
@arlene18
@ricekrispies19
@sarahbella0
@annikawilson
Show all items in this set…

Similar Styles

Love this look? Get more styling ideas

Continue
×
About