cool sets (5)

A collection on Polyvore

48 comments

cappvccino
Wrote 9 months ago
bless ur lovely face

falloutjadyn
Wrote 9 months ago
thanks for adding my set c:

vogue-galaxy
Wrote 9 months ago
thanks for adding my set!

the-forgotten-wolf
Wrote 9 months ago
Thanks so much for adding mine!

lili-is-a-koala
Wrote 10 months ago
how have i never commented on this?? thanks for adding some of my sets! much love xx

styleboy
Wrote 10 months ago
thank you for adding mine! cx

rock-n-roll-princess-xo
Wrote 10 months ago
thank you! :)

same-sunset
Wrote 10 months ago
thanks again :))

gintare-13
Wrote 10 months ago
aaand thank you again for adding my set!

same-sunset
Wrote 10 months ago
thanks for adding my set! x

dreams-of-pxrxdise
Wrote 10 months ago
thank you! c:

gintare-13
Wrote 10 months ago
thank you for adding my set!

betterstopwastingtime
Wrote 10 months ago
Thank you for adding my new set to this collection, girl! xx

fhloreli
Wrote 10 months ago
aah thank u!!

nancymalik
Wrote 10 months ago
thank you for adding my set!! (:

angie-pie
Wrote 10 months ago
thanks so much for adding me! my sets are all like ugly though so you have no idea how surprised i was... cx love you and thanks ;3

feels-like-snow-in-september
Wrote 10 months ago
thank u aw

when-it-rains-it-pours
Wrote 10 months ago
thank you for adding mine and jemma's set lmao x

missjohanna02
Wrote 10 months ago
omg thank u for adding my piece of sin
 
i mean my set
 
totally my set
 
thank u!!!!

the-last-of-vogue
Wrote 11 months ago
thanks for adding my set!

elliebonjelly
Wrote 11 months ago
thanks for adding mine! x

neptnue
Wrote one year ago
thanks for adding my set!!!<3

kwiatekmarek
Wrote one year ago
oh my lordy you didn't have to put my set into this collection but thank youeths hun bun *gives you giant cupcake*

get-weird
Wrote one year ago
thanks for adding my set c: xx

fhloreli
Wrote one year ago
AW THANKS FOR ADDING MY SET!!! <3

gintare-13
Wrote one year ago
thank you so much for adding my set !

batmay
Wrote one year ago
THANKS FOR ADDING MY SET OMG LOVE YOU :-D

queenrowan
Wrote one year ago
LIKE BRUH SO ARE YOURS!

brdfrdzen
Wrote one year ago
@queenrowan
bro, i'm not surprised y'all are just great set makers ok byE

queenrowan
Wrote one year ago
I feel like all my sets in like the last month are so are in this collection XD

dreaming-galaxies
Wrote one year ago
ty for adding mine c:

same-sunset
Wrote one year ago
beautiful collection, thanks for adding my set! x

betterstopwastingtime
Wrote one year ago
All of these sets are legit goals so I'm honored to be included in this collection! Thank you! :)

vanessadxy
Wrote one year ago
thank you so so much for adding my set ♥♥♥

wxld
Wrote one year ago
omg thank you for adding my set!

leilathunder
Wrote one year ago
fab

dreaming-galaxies
Wrote one year ago
ty for adding my set c;

gintare-13
Wrote one year ago
thank you so much for adding my set here! it means a lot!

heyitsholland
Wrote one year ago
thank you :))

randomn3ss
Wrote one year ago
aw thanks c:

flaw-in-my-code
Wrote one year ago
#frannythanksyou

flaw-in-my-code
Wrote one year ago
Thank youuuu :)

queenrowan
Wrote one year ago
thank you baby cakes c;

styleboy
Wrote one year ago
thank you for adding my set! ;d

tightrope-of-weird
Wrote one year ago
thanks for adding my sets! xx

newoutfit
Wrote one year ago
FAB

missjohanna02
Wrote one year ago
thank you for adding mine + @styleboy's set omg! ;D

styleboy
Wrote one year ago
thank you for adding mine + @missjohanna02 set! c:

145 likes


Love this look? Get more styling ideas

Continue
×