This is a song I wrote..I was really heartbroken and depressed at that time. Well, a few weeks back! I made it seem like it was years ago! :p

oh, and I may have to leave polyvore! and I'm going to let Roni, my fab pony borrow my account, because she's my best fwendd @perfectionne ^.^ and I know she'll do a great job making sets on here! I'll miss you all {IF I actually do leave this time!} I'm not sure though..my mum only said "This is your last chance...blahblahblah" I wandered off in my usual daydreams and didn't have a chance to hear the other things she said.. haha...I'm such a good daughter aren't I ? -.-
 
If I do leave, then it may help me get over the internet! I've already made plans to get baptized! My mother was motivating me awhile ago. And I feel like now is the right time..before things get worse, I want to do as much as I can to serve God. ignore this! just a blog..for me..idk..

TAGGED BY @ingrid ; Now tagging @luxecouture @perfectionne @piratevampiresuperjoyce @glitterinmyviens @the-clary-project @sophiaspastic 


3 random things about me:
# i'm very cultural {French, Italian, Polish, British..erm.what else!?}
# i travel ALOT 
# i have an obsession for bleached blondes
 
Your 5 latest show obsessions
# Love Rain {finishing episode 3..}
# Flowerboy - Ramen Shop {on episode 3..}
# Wild Romance {which I still have to finish! ughhh}
# i don't watch tv anymore..i lost interest in it
# blank . . dot dot dot

Shower, morning or night?
# Night {I like that fresh, warm, fuzzy feeling before reading in bed}
 
Best movie you've seen in the past month?
# Amelie..because I never get enough Audrey <3
 
Favorite pizza toppings?
# idk...I don't like Pizza..
 
Chips or popcorn?
# both ? they have to be from home though :[
 
Have you ever smoked peanut shells?
# ingrid's answer: Who the f-- does this?
 
Have you ever been in a beauty pageant?
# ew no . i think it's pure narcissism 
 
Orange Juice or apple?
# orange
 
Who were the last people you sat at lunch with?
# my boyfriend and the catzz 
 
Favorite chocolate bar?
# Pierniczi Alpejskie ; it's a Polish chocolate! 
 
Who is your longest friend and how long?
# I have alot of friends..but we stopped talking..I'd have to say Agost! <3 since 3 years ago
 
Last time you ate a homegrown tomato?
# I hate tomatoes..I don't like anything made from them either. I hate their color, their seeds, their appearance..idk..
 
Have you ever won a trophy?
# yeah a super lame one...a math competition for brainiacs such as moi self
 
Favorite arcade game?
# ZELDAAA <333 
 
Ever ordered from an infomercial?
# no :c i'm not old enough.. and i never find them interesting
 
Sprite or 7-UP?
# none...idk..never had that in my life..always been coffee or tea :p
 
Have you ever had to wear a uniform to school/work?
# only elementary and half of prep school..but then I move alot, so..
 
Last thing you bought at Walgreens?
# ha don't know what that is..
 
Ever thrown up in public?
# yes!! only twice!! ugh...so embarassing..I was in a Bible Discourse and I was 11 and I ate some meat, without water, but I ate desperately, and then I just start burping lightly, and then I'm on my way to the restroom, and my first two steps..BLEHHH right in my mom's coat!! ugh I TOLD HER TO CALL MY FRIGGIN DAD!!! -___- but she neeeverr listens!!
 
Would you prefer being a millionaire or finding true love?
# idk..none of them seem interesting..
 
Do you believe in love at first sight?
# only when I see a photo of Ash Stymest..yeah <3
 
SPONGEBOB OR JIMMY NEUTRON?
# he lives in a pineapple and that's awesome. end of story.
 
Did you have long hair as a young kid?
# nope :( my mom would always have it shoulder length because it was sooo ugly! and she's make semi-ponytails so it was even worse..ah
 
What message is on your voicemail machine?
# nobody ever calls me so i don't have one
 
Where would you like to go right now?
# hmm...nowhere bcuz i love poland so much
 
What kind of backpack do you have, and what's in it?
# it's a knapsack...like a legit knitted one..<3

What do you think about most?
# my cats, my family, my INTERNET especially now!!
Show all items in this set…

Similar Styles

About