Ugh my head hurts so bad like asfdlajgklajgkgdsajkl but I'm eating soup so, yum. (; Survey time cus I'm bored, yaaaaaaaahhh ♥



Do you still talk to the person you last madeout with?
Yeah.


Have you ever seen your best friend cry?
Yeah, a lot. But like, I don't know if she's my best friend anymore. Idk complicated lol


What kind of vitamins did you take as a kid?
Flintstones. 


Did you get any compliments today?
Yeah, everyone said I looked cute and they liked my boots. (they're fringed, soo adorbs hehe)


Have you ever gone to court?
Nope


What’s the seventh text message in your inbox say and who is it from?
"It definitely was. Sorry I'm just now texting you back, my phone died somewhere on the interstate between Rivercity and McDonalds" - Jamie


Are you friends with your neighbors?
I don't have neighbors lol I'm surrounded by woods


Favorite color?
Blue :3

How long has it been since you’ve seen the Lion King?
I've never seen it fully


What towns have you lived in?
A few. 


When did you last hold hands with someone?
I don't even remember :(


Who could that have been?
I don't remember lol


Have you ever thrown up from drinking?
I've never drank before


Have you ever smoked weed?
Nopee


Done any illegal drugs?
Nope

 
Have you ever played Spin the Bottle?
Yeahh


Toilet papered someones house?
lol no

 
Have you ever had a crush on your siblings friend?
Nahh

 
Have you ever gone to a beach?
Yeah lol


How good is your eyesight?
My left eye sucks lol my right eye is perf


Would you ever want to swim with the sharks?
Lol not really


Would you say if I told you I was in love with your brother?
Really cus he has a fiance 

 
What’s the longest amount of time you’ve been on an airplane without changing flights?
I don't remember \m/

 
Have you ever been out of your country?
Nah

 
What’s the best wedding you’ve been to?
I don't think I've been to one before


Would your parents get mad if you got arrested for fighting?
Yeahhh


Ever been in love?
No. 


Who have you texted today?
Emily, Gabby, Jamie, and Blake


What time did you wake up this morning?
7:05 a.m


What are you doing this weekend?
Going to the fair 


What does your 5th text say?
"Well thanks honey" also from Jamie lol
Show all items in this set…

Similar styles

Comments

Post A Comment

Collections

Groups

. all of your sets .

. all of your sets .

Feel free to join (:
- emma.

Dude, just fave it already!

Dude, just fave it already!

Do you work hard to make amazing sets, but sadly they don't receive the attention they deserve? Why should your time and effort go unrewarded? Don't doubt yourself and consider deleting your sets. They ARE beautiful. Submit them to this group and get noticed!
 
The only rules we have in this group are:
 
1. Favorite sets (of course)! Go on faving sprees!
2. Leave encouraging comments. Polyvore could use some more positivity.
3. Spread the l♥ve, not the hate. Report unpleasant users!
 
There are no specific layouts or themes required (except in contests). Art, interior design, and fashion sets are all welcome. But please, NO INAPPROPRIATE CONTENT THAT DOES NOT COMPLY WITH POLYVORE'S TERMS OF SERVICE.
 
love, lauren [♥]

Members who liked this

  • sdesigner102
  • sophieluvsya
  • the-kids-dont-stand-a-chance
  • iris-18
  • larissa-xo
  • hmcr

More creations by alinoel

Love this look? Get more styling ideas

Continue
×