2014/02/05
Okay,the red scarf with Sehun such a long time plan of mine i see this kinda creepy http://lamond10113.tumblr.com/post/74979765985

During he did packed SK gift boxes he did sniffed like that on scarf tho..soon later calling it's lucky fan ? idk the real gift or just for CF? (i found myself do like that creepy pic O_O) no sorry:http://bodyandseouljongup.tumblr.com/post/75207694466/hearing-something-related-to-kpop-in-public-and

However first year to made gift set to celebrate your BDay on today Feb,05 @eikki i know the ages number omo you also born same month as me haha<3 coincidence for EXO's fans
and see ,also for valentine date soon, 2 in one 
we need to go double date this time join me *haha<3

Wishing for you get lots of happiness,successful 
may all your dream will come true 
oh my thanks to EXO lol... to made us meet each other here.

Hope you'll like my gift~

YEHET:)
Show all items in this set…

Similar Styles

Love this look? Get more styling ideas

Continue
×
About