✼ date // 3/30/16
✼ type of set // simple
✼ colors // navy & raspberry
✼ lyrics // "being blue is better than being over it" from hallelujah by p!atd
✼ hashtags // #kickitapsets #abbystopsets 
✼ tags // n/a 

--------------------------------------------------------

update : the official polyvore account just randomly liked this set and followed me and it's getting a ton of likes...

update ii: thank you so much for my first top fashion set!!!


hey funny story so i made this in spanish today and it was lookin all cute on my laptop but the chromebooks the school gives us are legit pieces of crap and i looked at the colors on my phone and ew and the fillers are making me angry but whatevs i wanted to post this

also i didnt know what lyrics i wanted to use and i randomly had this song stuck in my head even though i definitely haven't listened to it for at least a week so there ya go

oh and go check out dani's (@frizzypop) face reveal!!! she's gorg omg 😍 em i saw your comment hahaha check out my vsco or tumblr ig they're in my bio 😂 @breakfxst-at-emilys

not tagging my taglist because it's being rly freaking annoying rn ugh so done

oh yeah i got a tas yesterday that was cool!

OOH IDEA so i forget whose account this was on (comment if you know!!) but the titles of their simple sets were like "ABBY" and "JULIA" like names so if you guys dont mind me stealing your gorgeous name for a set title pls comment!!! it wouldn't necessarily be inspired bc that stresses me out but there would def be a shoutout... ;)

anyway wow i rambled but imma mess rn so i'll talk to y'all another time

--------------------------------------------------------

bye guys! love you!!

xoxo,
abby ❤︎
Show all items in this set…

Similar Styles

Love this look? Get more styling ideas

Continue
×
About