An art collage from June 2011

16 comments

applecour
Wrote two years ago
you are odd haha.

ahug15
Wrote two years ago
there is a reason i am called the unicorn whisperer, young grasshopper.

applecour
Wrote two years ago
hahaha alrighty then. sometimes i wonder how your brain comes up with this stuff

ahug15
Wrote two years ago
nyan cat will take us and leave a rainbow trail so we can find our way home!

applecour
Wrote two years ago
hahaha so true. we should probably speed up this moon trip so we can meet them

ahug15
Wrote two years ago
neither is watson. i bet they live on the moon with all of the other attractive fictional charactures. they know where its at!

applecour
Wrote two years ago
sherlock holmes is not a real person.

ahug15
Wrote two years ago
you do. it will help you find your sherlock holmes! :)))))))))))

applecour
Wrote two years ago
ugh maybe i need some moon cheese right now

ahug15
Wrote two years ago
yes! its gonna get you! and MOOON CHEESE it helping both me and math through my problems.

applecour
Wrote two years ago
not nyan cat! oh crap! im leaving it up now!!! math is gross

ahug15
Wrote two years ago
if you delete this, nyan cat will get you!

ahug15
Wrote two years ago
MOON+CHEESE!!!!!!!!!!!!!! hahahaha (the MOOON CHEESE is helping me learn my math.)

applecour
Wrote two years ago
hahaha you're odd.

ahug15
Wrote two years ago
oh and the rest is amazing as well!

ahug15
Wrote two years ago
holy poop
 

 

 

 

 
watson<333333333333